Malý soukromý obchod


V současné době velkých obchodních center a nakupování přes internet je rozhodně velmi náročné otevřít si malý soukromý obchod. Konkurence je příliš velká a obstát je obtížné. Přesto mnoho lidí vnímá současný trend jako neosobní a příliš konzumní. Ti dříve narození vzpomínají na malé útulné obchůdky. Lze předpokládat, že trh si návrat k těmto malým malebným obchůdkům vyžádá, protože v současné době určitě na trhu chybí.
krámek s kabelkami
Malý krámek, ale uvnitř velké věci, které v nákupním centru nenajdete. Poetika lidí, kteří své podnikání berou jako srdcovou záležitost. To je to, co zabírá na mnoho lidí a co zároveň není úplně ideálním vstupem pro podnikání. Mít obchod jako srdcovou záležitost totiž nestačí. I když si chcete otevřít malý půvabný obchůdek, musíte opravdu důsledně promyslet obchodní strategii, jinak to prostě nepůjde.
 anglický krámek